Parerea mea …











{12/05/2009}   Ne-am calificat!

Ne-am calificat la finala Eurovision!

Elena a reusit sa ne duca in finala cu melodia „The Balkan Girls”, piesa compusa de Laurentiu Duta, Ovidiu Bistriceanu si Daris Mangal, pe versurile lui Laurentiu Duta si Alexandru Pelin.

In urma voturilor, s-au mai calificat : Turcia (care nu m-a impresionat in mod deosebit), Israel (care nu mi-a placut), Malta (a fost ok), Finlanda (ok), Suedia (ok), Bosnia-Hertegovina (nu mi-a placut), Portugalia (nu mi-a placut), Armenia (nu prea) si Islanda (care, dupa parerea mea, a fost cea mai tare).

Cea de-a doua semifinala va avea loc joi.

Bravo Elena!



Lasă un răspuns

et cetera
