Parerea mea …











{28/05/2009}   Parerea mea

De o ora ma uit pe http://www.pitzipoanca.org  si abia am reusit sa ies de acolo. Sunt socata, scarbita, indignata. Poate din cauza ca nu am mai intrat de mult si am uitat cum este.

Bad Pitzi, trebuie sa imi spui cum reusesti! Cum reusesti sa nu decartezi cand vezi toate aratarile alea. Oricum ar fi, ai tot respectul meu. Datorita muncii tale, am o parere muuult mai buna despre mine. Asta pentru ca inainte de tine, ma credeam o fata ca oricare alta. Mi-am dat seama ca nu sunt. Fac parte dintre cele putine. Si-mi place de mine.

Gata! Declar public : sunt fana BAD PITZI.



Lasă un răspuns

et cetera
