Parerea mea …











{31/05/2009}   EBA – frumusete de 18.000 de euro

Cu totii ne uitam la „fata tatii” si o vedem ca-i mandra toata. Ati putea crede ca e o frumusete naturala asa ca a mea 😀 sau ca a multor fete din tara noastra minunata. De fapt, Elenuta a cheltuit 18.000 de euro ca sa arate asa.

De unde stiu eu asta?  Nu datorita globului meu de cristal sau puterilor magice pe care banuiti voi ca le am.  Am aflat din ziarul „Libertatea”.

Elena Basescu si-a facut pana acum 3 rinoplastii (asdica operatii la nanau), peeling chimic la moaca, doua liposuctii (ca sa scape de „aripioare”), doua corecturi de bot (adica si l-a umflat cu grasime de pe coapse), contur de bot (care doare ca dracu’, dar ti-l faci o data la doi-trei ani), lentile de contact cosmetice verzi, gene false (din par natural, evident), unghii false si bien sur, „bronz artificial”.

Lenuto eu te-ntelg asa in felul meu ca ti-ai facut una-alta. Dar la aia cu umflat de bot, nu! De ce naiba ai mai dat bani, cand cel putin 30% din populatia tarii ti l-ar umfla pe gratis? Adevarul este ca nu ar dura mult, dar, stii tu, sunt multi doritori.😀

Parerea mea …

P.S. Cititi articolul in intregime aici  http://www.libertatea.ro/stire/elena-basescu-look-de-18-000-e-241996.html



Lasă un răspuns

et cetera
