Parerea mea …











{02/06/2009}   Furtuna in Bucuresti

O furtuna deosebit de puternica a lovit Bucurestiul in aceasta seara, in jurul orei 20.30.

Rafalele puternice de vant, insotite de tunete si fulgere, au afectat liniile de comunicatii. Mai multi copaci au cazut pe Soseaua Kiseleff, iar circulatia  a fost ingreunata.

Mie mi-au picat semnalul la telefon si cablul. Voua?😀



Apucatu' says:

Sa vedem… O sa sune pitzi like dar merge…

1 eram pe Dorobanti (cu munca nu cu placerea in mana ca altele)
2 eram ud pana la piele
3 eram plin de spume (si de la ploaie si de la nervi)
4 eram stropit de un 335 pasager
5 eram sub o craca (mi-a picat si mie ceva, dar nu semnalul,o craca de copacel in bostan)
P.s. Vreau sa ii multumesc domnului primar, pentru ca isi face treaba, si ii pasa de bomboniera mea lezata de cioturile de pe dorobanti…. 20 de kile de praf = au capul meu daca imi pica intre licurici.



sc0rpia says:

Ok! Haideti sa multumim in cor : Mul-tu-miiiiim, domnu’ primar!



Apucatu' says:

Ce imi vine mie sa injur, noroc cu cadrul de bun simt. Ca altfel…vai si amar de gingiile domnului primar.



sc0rpia says:

Devil face :))



Apucatu' says:

Tu chiar nu ai somn nu =)) Maine slujba, nu ca mine =)) Hahalera :))



sc0rpia says:

Am draga slujba, dar ma duc cand vreau ca-s sefa😀 :))



Apucatu' says:

Mda… am mai auzit dastea :)) Ce sa ne dam rotunzi :)) lasa tu draga, nu de alta dar peste tine vine si alt sef =)) si daca se supara ala, ce faci😛



sc0rpia says:

Ma sparg in figuri si imi place :))😀
Si nu se supara ca-s prea simpatica😀



Lasă un răspuns

et cetera
