Parerea mea …











{02/06/2009}   Katy Perry, atacată de lesbiana Beth Ditto

Vocalista trupei americane „The Gossip”, Beth Ditto a acuzat-o pe Katy Perry ca se preface gay ca sa aiba succes, conform site-ului Contactmusic.

„Piesa lui Katy Perry „I Kissed A Girl” este „imnul” de bază al femeilor cărora le place să excite bărbaţii mângâindu-se una pe alta sau prefacându-se că sunt gay. (…) O urăsc pe Kary Perry! Jigneşte cultura gay şi, astfel, mă simt şi eu ofensată. Se tot foloseşte de simbolurile şi de cultura noastră fără să fi făcut nimic ca să ajungă să merite asta! Şi nici măcar nu e lesbiană pe bune”, a spus Beth.

Beth Ditto

Asa o fi? Katy, my dear, ce ai de spus in apararea ta?

katy_perry



dust says:

hmmmm…..blog-ul asta se vrea a fi de monden?



sc0rpia says:

Nu. Este un blog generalist.



Apucatu' says:

Intrebare: Daca acel barbat din poza pe fundal oranj, o ataca pe Katty Perry, ce ne tine pe noi sa nu il atacam pe el pentru felul in care arata. Nu mi se pare normal, ca un animal de provenienta elefantina, sa faca gat si spume, in conditiile in care arata ca o sticla de bere revarsata. Sa imi fie blanda soarta, dar cred ca stiu motivul pentru care chinuita, este DIKE. Nici dupa 20 de beri prin dializa, nu arata bine asemenea ciubar de grasime. Scrorpie, de ce nu ai dat poza cu animalul din japonia, in care incearca sa isi mananace piciorul de foame?



sc0rpia says:

Si eu care credeam ca eu sunt rea.🙂😛



Apucatu' says:

Nu ai idee draga mea :))
Sunt mai al draq decat un caine turbat in cusca uneori😛 asta doar daca sunt calcat pe coada .



sc0rpia says:

Ma tem🙂



Apucatu' says:

Neahhh :)) sunt un copil cuminte (puppy face)



sc0rpia says:

Siiigur! Parca te si vad :))



Apucatu' says:

Da clar :)) (Shiv falls to the ground) Ahh tanti scorpia nu este al meu :o3



sc0rpia says:

hi hi



Lasă un răspuns

et cetera
