Parerea mea …











{02/06/2009}   Moni – o intretinuta

Stiu ca asta nu pare a fi o noutate pentru voi, dar daca va spun ca a recunoscut ea cu gurita ei, ce mai ziceti?😀

Moni a acordat un  interviu pentru Academia Catavencu in care a oferit o noua perspectiva a relatiei sale cu Irinel.

monica_columbeanu„Da, traiesc din banii lui Irinel. Banii mei sunt banii mei, banii lui sunt banii nostrii. Banii pe care ii castig eu sunt toti in niste conturi, mi se pare normal sa-i strang pentru ca nu se stie ce se poate intampla si vreau sa am o siguranta pentru mine si fetita mea. Si mi se pare normal ca sotul meu, avand in vedere ca are posibilitatea, sa ne sprijine pe amindoua. Nu suntem noi fetele lui, singurele femei din viata lui?” a spus Monica.

Sunt curioasa cum de nu are Iri nicio reactie. Ia zi, draga, te tine Moni sub papuc?



Apucatu' says:

Mah omule, ce ai tu cu biata vanata. Are si ea un bosorog, ia trantit o fata, are toata viata inainte…. Sa precizez ca arata uneori ca un closet forjat?…. Nu sunt un mare fan al specimenului, din regnul maimutesc, dar nici asa. Esti mult prea scorpie! De unde stie Mouni ca Iri nu da si el la….infine… nu pot sa spun de gauri pe un blog inteligent. Sa zicem ca isi merita soarta… de la mosi din Bacau.. la mosi din Bucuresti. Aparent faianta din baia cafenelei Paris, ii ranea genunchi. Cea din bucuresti este mai fina … si cu iz de pi(la patrat) nobil. Sunt mandru de Mouni, si-a facut viata cu gura ei… scuze mana.



sc0rpia says:

🙂 Fiecare cum poate, nu?



Apucatu' says:

Mai in genunchi, mai in coate, cum se nimereste julitura… cu toate ca sarmana fata, dupa cum se stie, e julita cam peste tot… Ce povesti se stiu din Bacau… doamne doamne… sa nu uitam si de filmul din elvetia. Cu ea la saxofon si tombon. Ehh soarta, biata fata e descurcareata, si, sa nu uitam, a initiat un nou trend in romanica.



sc0rpia says:

Julituri mai peste tot, asa este.
Totusi, din pacate, fetele mai slabe de inger, ca sa nu le zic proaste/batute in cap/retardate/inapoiate/etc vad in Moni un model de urmat. Si nu este.



Apucatu' says:

Ce s faci tu draga, fata are capu intre umeri, si nu al ei. Presupun ca poate fi un model de urmat, daca nu ai ce manca in casa si esti lezat de compromisuri la tot pasul. Dar …. masi, cu intergitatea umana cum ramane. Sa nu uitam celebra faza: „Iri pot sa spun….? In fundulet! ” De parca nu stia o romanie intreaga, ca, e avuta din toate gaurile de vedere. Pardon punctele… ce sa faca si ea. Presupun ca e foarte greu pentru mititica de ea, sa para inteligenta cand ii flutura un neuron sinucigas prin cap…



sc0rpia says:

😀 Eu ce sa fac? Zic si la altii, in caz ca nu au aflat inca. Si am sa tot zic pana le intra tuturor fomistelor in cap. NU VA MAI FUTETI PE BANI! Faceti si voi ceva de care sa fiti mandre. Uitati-va bine dupa stropul de demnitate care zace putrezit intr-un colt si folositi-va de el cu incredere. S-au folosit si altii si n-au murit din cauza asta.
Ce zici, Apucatule? Am priza la public?



Apucatu' says:

Mai eu nu zic nimic… Dar totusi, fututl pe bani, este o vocatie inalta si de mult respectata… tui pe masa am ajuns sa vorbesc in rime… a draq panarama… uite dece ne pierdem noi timpul!

Daca este sa enumeram cateva dintre vedetele, care au cantat la flaut cu gushe, sa ajunga cine sunt… Asa from the top… O loredana groaznica, o Andreea Bigudiesca, o Oana scarbu… si multe altele. Scorpie mica, ia spune tu lu unchiu Apucatu’ Tu ce compromisuri ai face sa ajungi cineva…Eu unu nu am facut, inca consider ca am coloana vertebrala. Pe de alta parte Priza la public ai avea… ia incearca matale sa faci niste videouri aferente la blog…doar asa de chestie. Iti citesti textul singurica (atentie la vocea sexy) si incet, incet depasesti o anumita maimuta din blogingul romanesc. Ma refer la germanizatul Zoso :))



sc0rpia says:

Cele despre care vorbesti tu in primul paragraf, au bunul simt de a se numi prostituate. Eu ma refer la cele care se dau doamne.
Persoane publice/vedete care au ajuns in top cu gura sunt multe. Mai ales ca foarte multe nu se feresc sa arate asta. E trist.



Apucatu' says:

Tu le spui Prostituate, eu le spun zdrente. Infine fiecare cu durerea lui de cap. Parerea mea este sa ii lasam sa se linisteasca in …. nu pot sa spun, bunul simt ma obliga sa nu,



sc0rpia says:

Astazi am uitat bunul simt in cealalta geanta😀



Apucatu' says:

Tu fata :)) Lasa tu, ca in romania daca ai bun simt, esti luat de prost. Mai bine cu geanta gresita, decat cu starea gresita. Daca intelegi jocul de cuvinte.



sc0rpia says:

Dar, bineinteles! Se poate altfel? ;))



Apucatu' says:

DA….. Daca mor toti romani si suntem populati de eschimosi :))



Lasă un răspuns

et cetera
