Parerea mea …











{02/06/2009}   Zavoranca s-a certat cu Moni

Nou scandal in asa zisa „lume buna” : Oana Zavoranu s-a certat cu Monica Columbeanu in timpul filmărilor pentru “Pact cu diavoliţa”, emisiune difuzată de Kanal D în fiecare sâmbătă seara.  „Iesi afara, nesimtito!”, i-a spus Oana Monicai, dupa ce aceasta din urma a inceput cu fitzele.

Ce fitze a facut Moni? Paaaai, in afara de cele de imbogatita pe care le-a capatat dupa ce a pus mana pe Irinel, se pare ca Moni a crezut ca-i merge cu temperamentala Oana. I-a spus în timpul filmărilor să nu difuzeze pe post anumite imagini si i-a reproşat că îi pune întrebări prea indiscrete. Si asta nu e tot! După ce Zavoranca i-a spus că face ce vrea în emisiunea ei, soţia lui Columbeanu a avertizat-o pe Oana că, dacă nu se va purta cum doreşte ea, îi poate scoate oricând emisiunea de pe post.oana-zavoranu1

“Eu nu mi-am permis să spun altora ce să facă în emisiunea lor şi nici nu am avut tupeul şi nesimţirea de a şantaja şi de a ameninţa vreun moderator tv. Am ştiut să respect gazda şi casa în care m-am dus, chiar dacă nu mi-au convenit uneori întrebările”, a declarat Oana pentru „Libertatea”.

Moni a declarat pentru acelasi ziar : “Deocamdată mă consult cu avocata. Nu pot să fac nici un fel de declaraţie. Sper să se încheie totul pe cale amiabilă”.

monica columbeanu

Nu-mi place de niciuna dintre cele de mai sus. Dar, aici tin cu Oana.  Iata de ce :

– numele emisiunii Oanei este extrem de sugestiv, dar trebuie sa stii sa citesti ca sa afli;

– cand te duci la o emisine de acest gen, prezentata de o persoana „vulcanica” asa cum e Oana, trebuie sa stii la ce sa te astepti;

– nu dai indicatii omului ce sa faca la el pe plantatie, adica daca te-a mancat sa te duci la ea la emisiune, taci si inghiti;

– nu te caci pe tine cu pilele altora, adica, Moni, nu te apuci sa ameninti ca ii anulezi fetei emisiune ca tu tot stii tu cum ramai;

– dupa ce iti expui viata privata „la intrare in piata”, adica o spui in stanga si-n dreapta, iti speli rufele in public si-ti mai tragi si reality show la tine acasa, nu mai ai tupeul sa fii indignata de intrebari prea personale;

– poate nici Oana n-o fi o doamna, dar macar ii merge mintea.



Lasă un răspuns

et cetera
