Parerea mea …











{03/06/2009}   Piesa zilei


Apucatu' says:

Cine omoara o pisica gestanta ?? Suna aiurea. Scorpie mama… tu ai vazut specimenul fara machiaj? Posh spice intr-o zi proasta arata bine :)) Iar vocea e lucrata in studio, nu are pic de spike



sc0rpia says:

Rautate ce esti😀



Apucatu' says:

Sti cat mi se falfaie de papagalul asta. Muzica de petrecere si atat. Vreau muzica ascult o Etta James, o Franklin si multe altele. Frectie la picior de lemn. Hai sa facem Poker facein varianta lounge, sa vada norodul ce voce de matza schinjuita am. Peninbil dupa mine



sc0rpia says:

Mie imi place linia melodica. De Lady GaGa nu sunt impresionata deloc.

P.S. Stii ca a fost confundata cu o prostituata in Rusia? :))



Apucatu' says:

Si nu numai :)) … a mai avut in austria o chestie asemanatoare. Stai pe E-news, te-am mirosit bestie ce esti. Prea esti la curent cu mondenitatile :)) …Nu m-ar mira sa te uiti si la Buck Hollywood pe youtube =))



sc0rpia says:

Nu am ajuns pana acolo … inca.😀



Apucatu' says:

Baga un nas🙂.. Iti garantez distractie:)) … Valeu mama sun ca o reclama ieftina la detergent, prezentata de Banica =))



sc0rpia says:

Sau de Muoni :))



Lasă un răspuns

et cetera
