Parerea mea …











{03/06/2009}   Razboiul „divelor” continua

„Razboiul” dintre Oana Zavoranu si Monica Columbeanu este departe de a se incheia.

Oana susţine că o va da în judecată pe Monica Columbeanu pentru ameninţare şi şantaj. “Sunt dispusă să merg până la capăt. Mârlănia, mitocănia şi prostia nu fac casă bună cu mine. O să-i dau ocazia cu plăcere să-i defileze doar lui Iri prin baie şi să-şi ţuguie buzele a prost”, a declarat Moni pentru „Libertatea”.

Monica Columbeanu a declarat pentru acelasi ziar că subiectul «Oana Zăvoranu » nu o interesează. “Am lucruri mai bune de făcut. Nu vreau să mai fac nici un comentariu, probabil vom acţiona legal. Acum am sesiune, am de învăţat, aşa că nu mă interesează subiectul”.

Voi cine credeti ca are dreptate?



Apucatu' says:

Hai tu Oana, Hai tu Oana, Hai tu Oana. Sa imi dau palme, asta unde face facultatea, sub ce birou.. Scorpie mama :)) nu o mai da in fapt, nu de alta, dar iti da si tie blogul jos de net daca afla ca vorbesti urat despre primata.



sc0rpia says:

Aoleu, nu mai pot de frica! Nu se sinte ce tare tremur? :))



Apucatu' says:

Conform zicalei: „Proasta latra, idiotii casca gura” asa si Mouni. Ea vorbeste, ea aude. E genul ce parvenit, care a lucrat in genunchi pentru tot ce are. Nu imi bat capu, cu subiecte triviale. Dar e distractiv, atunci cand alti observa.



sc0rpia says:

Da! Asa e!😀



Lasă un răspuns

et cetera
