Parerea mea …











{05/06/2009}   Moni : „Am fost mintita si tradata”

Sa mori tu! Saraca de tine … Imi pare rau! Serios …

Evident, GLUMESC!

La o saptamana dupa izbucnirea scandalului, Moni a dat o declaratie „emotionanta” la emisiunea lui Cristian Brancu de la Antena 1 : “Am acceptat invitaţia celor de la Kanal D, după ce am semnat un contract în prezenţa impresarului meu, Matei Mico. În contract se stipula faptul că pentru a participa la această emisiune voi primi 300 de euro, iar eu eram de acord ca pe parcursul ei să asist la un casting pentru a alege un şofer. Nu m-am aşteptat însă ca unul dintre băieţii care au participat la casting şi care era aproape gol să vină să mă ia în braţe. Eu sunt o femeie căsătorită şi nu am de ce să accept un astfel de tratament, mai ales că am fost minţită şi trădată şi nimeni nu mi-a spus că se va întâmpla aşa ceva în emisiune, altfel cu siguranţă nu aş fi acceptat să particip. Am considerat această ieşire ca fiind jignitoare la adresa mea şi am precizat că nu vreau să fie transmise aceste înregistrări. Pot spune că este chiar o hărţuire. Eu îmi faceam meseria la televiziune, aveam un contract semnat şi nu cred că este normal ca în timp ce vii la serviciu să fii hărţuit. Să-mi aprindă lumânări la biserică pentru câtă promovare i-am făcut”.

Dar de ce sa-ti aprinda lumanari, mai? Ti-a murit … aaa … adica, ai murit sau cum?

In continuare, cateva imagini😀



Apucatu' says:

Bah sa-mi fur palme si pumni in cap…. scuze de limbaj, dar numai pot de ras. Oana, a fost isterica, ca de obicei, dar Mouni, arata GRAVVVVVVV….daca ai observat in ultima scena se plimba dupa Oana:))

Muie-rea asta merita batuta, legata, stropita cu apa, batuta, iar stropita si tot asa. Dupa ce ca cere o caruta de bani pentru aparitii, are si tupeu. Vrei ceva din culise? Stiu ca vrei! Sti cat a primit Mouni sa apara la Capatos? 500 de euro. Pe sub masa. Si asta stiu din culise. Asa ca fata nu are nevoie de bani de buzunar, pentru posete. Numai are bani de cafea pe dorobanti?! Mai apare in 2 3 emisiuni si a rezolvat criza. O zdreanta si o terminata, nu poti sa ii ceri mai mult. App Iti cresc Hiturile Scorpie :)) Bravo Bravo



sc0rpia says:

Asa este! Sunt citita, invidiata, haoleu – Moni style.
Sa revenim. Eu cred ca Moni strange bani pentru zile negre, ca acum traieste din banii lui Iri.



Apucatu' says:

Impreasia mea este aceeasi, doar ca, ma intreb si eu, Iri cat de prost este. O are pe parasuta asta, plus un sofer hot, plus o fetita, plus draq mai stie ce alte probleme. Curva asta nu are de gand sa fie o doamna, sau sindromul de diva e infipt prea adanc in… sti tu unde. Macar asa nu ma mai oripilez, cand o vad, a draq tzoapa, poate sa strice ziua oricui cu fitele ei. Sa ne aducem aminte de …hmmm… o geanta in cap :)) …Stil tata nu gluma



sc0rpia says:

Cum sa nu! Cel mai mare stil din tara :))



Lasă un răspuns

et cetera
