Parerea mea …











{05/06/2009}   Scorpia recomanda

Va recomand sa cititi acest articol. Felicitari autorului!

http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5787066-eba-dansat-manele-antonescu-sunt-sanatos-iliescu-piata-ramana-capitalismul-treaca.htm



Apucatu' says:

Asta e… nu ai creer, il compensezi cu aspect. Nu ai nici una nici alta… Avem o problema! Il chemam pe mister Bisturiu si pe Medicul Fitness, se rezolva la final



sc0rpia says:

Mda, se stie (asa cum se spune in unele manele) :)) Mai trebuie sa strigi tu HOUSE sau HAUS cum spun ei si facem formatie :))



Apucatu' says:

Eu unul, as vrea sa trec, cu stomacul intact peste acest subiect. Nu imi place nici botoasa si nici stilul de muzica. Politica pestrita si plina de papagali politologici. Vb lu nenea Badea… ” Hai sa fim toti deontologi” …



sc0rpia says:

Hai sa nu😀 ca-mi desfiinteaza astia blogul :))



Apucatu' says:

e sa ma cac eu pe ochi lor sa numai vada nimic



Lasă un răspuns

et cetera
