Parerea mea …











{08/06/2009}   Monica Columbeanu – facuta de ras

Dupa cum am promis, m-am uitata sambata seara la „Pact cu diavolita” pe Kanal D.

oana-zavoranu-diva1

Iata ce a zis Oana :

– Monica Columbeanu este o non-valoare de neam prost care vine din fundul ţării, cerând o poală de bani să vină în emisiuni şi care apare pe primele pagini ale ziarelor fără să facă nimic.

– prin tot ceea ce a spus şi a facut în emisiune, susţine Oana Zăvoranu, Monica Columbeanu se crede ˝o extraterestră˝, care uitat de unde a plecat şi incapabilă să facă distincţie între un lucru serios şi o glumă pusă la cale într-o emisiune de divertisment.

Cand am spus ca-i tin partea Oanei, am avut dreptate.  Am fost total surprinsa de calmul de care a dat dovada pana la final. In locul ei, o zburam din emisiune dupa prima remarca la adresa echipei.

Moni, draga, de ce dracu trebuia sa mai comentezi tu daca fata ti-a spus ca face o exceptie si nu mai difuzeaza imaginile? Chiar trebuia sa te spargi tu in figuri cu ce nu-i al tau?  Nu uita, ca orice ar fi, tot moldoveanca care i-a trantit un plod lui Iri o sa fii. Si asta din cauza ca nu ai reusit sa devii o doamna.  Sa nu crezi ca am eu impresii de capitala, ca si eu tot moldoveanca sunt la origini. Poate de aia nu te sufar. Pentru ca din cauza celor ca tine, oamenii vorbesc urata despre moldovence. Ne cred curve si fomiste.

Sa-ti fie rusine!

Parerea mea …



Apucatu' says:

Tin sa iti dau dreptate, se pare ca domnisoara, asa cum este ea, a fost de treaba mare. Am apucat sa vad si eu scena, iar reactia Cheridei (scriu asa pentru ca vreau), a fost intemeiata. In opinia mea umila, cei de la carcotasi ar trebui sa manace mai putin rahat in emisiune. Nu de alta dar audienta lor tinde spre zero in ultima vreme. Daca ai apucat sa vezi ultima lor emisie, ai fi vazut ce tambalau au facut pe tema asta. Sunt doi cretini dupa mine. Oricum Bravo Oana pentru profesionalism si Jet Mouni din Romania. Poate in Italia, te confunda aia cu o tiganca pe strada, si iti trag un viol abuziv, in locul in care ti-a tras-o si Iri… sti tu care. Auzi draga Scorpie dar de Britain’s got tallent nu spui nimic, sau nu ai vazut finala. :))



sc0rpia says:

Nu am vazut! Sunt cuprinsa de lene😀



Apucatu' says:

A si app de Dive, EBA a fost votata de 204.000 de romani, bravo Romania. Infectia aia ar trebui sa ne reprezinte? Unde? De asta ne merge bine, votam de dragul de a vota.



Apucatu' says:

Tisk tisk tisk… sarcasmul nu duce decat la ranchiuna :))



mitz says:

nici nu se compara moni cu zavoranca…oana abia leaga doua cuvinte…si si alea sunt balbaite :)). vai si amar. „pacatul” lui moni e ca este prea frumoasa…



Lasă un răspuns

et cetera
