Parerea mea …











{13/06/2009}   Mircea Radu ramane la Antena ?

Prezentatorul emisiunii „Din Dragoste”, a carei ultima editie a fost difuzata, marti seara, la Antena 1, a marturisit recent ca nu exclude posibilitatea de a se intoarce la pupitrul stirilor – prima sa dragoste in materie de televiziune.

Intr-un interviu acordat http://www.paginademedia.ro acesta a declarat ca, desi se gandeste la o colaborare cu un post de radio, este posibil ca din aceasta toamna sa apara pe TV, tot la Antena 1. „Orice este posibil. Stiti cum este, eu aflu ultimul ce se intampla”, spune acesta.



Apucatu' says:

E posibil sa nu, asta din ce stiu eu! Ce spune el, si ce se intampla in spatele usilor inchise, sunt doua lucruri diferite! Oricum ramane de vazut ce se intampla cu Domnul Bre. Eu zic sa ramana in divertisment, acolo ii este locul. Parerea mea :))



sc0rpia says:

Vreau drepturi de autor pentru replica asta😛😀



Apucatu' says:

nu stiu inca, meriti :)) Poate mai apare un blogar si spune ca vrea si el sa ne deranjeze :)) si iti fura idea :))



Lasă un răspuns

et cetera
