Parerea mea …











{14/06/2009}   Ceva frumos

Ca sa va desfatati si voi privirea.🙂



Apucatu' says:

Doi ingerasi si o festila mai lipseau din videoclipul asta. Muzica de adormit, peisaje pe care multi nu le vad decat in poze. Macar a fost folositor la ceva. Aseara am adormit datorita lui. Si m-am trezit la 12 in zgomot de interfon si batai in usa….. Te urasc sti asta da… am uitat mancarea pe foc. Era sa ard ca soarecul in casa….



sc0rpia says:

Hi hi😀 Arzi in flacari pentru Sc0rpiaaaaaa😀



Apucatu' says:

Nu suna deloc promitator :))… cu toate ca, la cat de imprastiat sunt, imi dau foc im mijlocul atlanticului :))



Lasă un răspuns

et cetera
