Parerea mea …











{14/06/2009}   EBA si geografia

= baba si mitraliera. Sa moara Gigi de nu! Un Gigi oarecare, nu Becali, ca el ne reprezinta in Europa.😀

Ba, deci sunt proasta rau. Da’ rau, nu asa! Nu radeti ca si voi esteti la fel.

Pana la stimabila EBA, aveam o parere buna despre mine. Ok, fie, si despre voi. Insa, dragii mei, se pare ca estem prosti, inculti. Pai sa nu stim noi geografie, mai? Rusine sa ne fie!

Sa va explic :

Am aflat acum cateva zile ca EBA „a certat-o” pe Roberta Anastase pentru ca a obtinut un scor electoral de DOAR 7%  in (ATENTIE) judetul PLOIESTI.  De atunci, imi bag capul sub jet de apa rece, imi trag cateva palme dimineata, doar doar voi intelege cum am trait eu in minciuna atatia ani. Sa mor daca am auzit vreodta de judetul asta! Asa ca, am deschis un manual de geografie de clasa a IV-a, l-am intrebat pe un prieten vechi, nenea Google, dar nimic! Nici ei nu stieE prosti, mi-am spus eu, naiva. 

Tocmai de aceea, mi-am permis sa nu va zic povestea atunci cand s-a intamplat. M-am informat si eu sa nu ma fac de cacat. Astfel ca, dupa cateva zile bune de cautari si insomnii si frustrari, am tras o concluzie : nu noi suntem prosti, ma!😀 Judetul Ploiesti NU EXISTA!

Dar, fiti pe pace mai flacai si domnite! Daca a castigat stimabila europarlamentarele, nu m-as mira sa apara un nou judet in peisajul mioritic : judetul Ploiesti.

Noi sa fim sanatosi!

Parerea mea …



Apucatu' says:

O sa fiu rau. Atentie mare la mine. Cum nu ai auzit de judetul Galati cu a sa capitala situata la Caracal? Rusine sa iti fie. Rusine mare. Inside Scoop, Domnisoara Crudu, azi 15.06.2009, a venit la studiouri batuta :)) sau atinsa de curent. Avea tanti Crudu un ochi mare, cat gura de canal. Din spusele ei, catre un amic( nu spun unde lucreaza), a cam tras-o curentul. Intrebarea este: Pe unde ? Noroc cu baietii aia veseli de la machiaj (sunt toti veseli)



sc0rpia says:

Gata! M-am rusinat!😀
Cat despre don’soara trasa de curent, ce sa zic? Cand iti trage curentul un pumn in mecla n-ai ce sa faci😀



Lasă un răspuns

et cetera
