Parerea mea …











{17/06/2009}   Zavoranca si Moni colege?

Candidatul la presedintie, Nati Meir i-a propus Oanei Zavoranu sa ii fie consilier artistic.

”Luni o aştept pe Oana Zăvoranu la negocieri. Mi-aş dori ca ea să fie consilierul meu artistic. Aş vrea ca ea şi Pepe să aibă cât mai multe concerte în afara ţării şi să vorbeasca românilor de acolo despre inţentiile mele”, a declarat Nati Meir site-ului www.emulte.ro .

Daca Oana va accepta, ea va deveni colega cu Monica Columbeanu.

Ia zi, Oana, te bagi? Eu sper ca nu.



Apucatu' says:

Scorpiuta draga, astea doua nu o sa fie colege ever:)). Cum de Dan Diaconescu, face o ancheta despre Mouni, la numai cateva zile dupa scndalaul dintre cele doua dive. Suspect nu? Nu spun nimic. Nu stiu nimic. Nici nu o sa ma apuc acum sa spun ca Oana a avut o intalnire cu DD, intr-un bar de pe langa cismigiu…. exact in dimineata inceperii anchetei acestuia :))

Sub Nota. http://ro.wikipedia.org/wiki/Mihaela_Ispas mori de ras si nu alta



sc0rpia says:

He he … Cine stie ce mai aflam noi?😀



Lasă un răspuns

et cetera
