Parerea mea …











{22/06/2009}   Pitzipoanca si geanta ei

Astazi era sa fac o criza de nervi. De ce? Pai pentru ca nu mai am loc de proaste.

Ma grabeam si eu ca tot omul sa ajung la serviciu. Ma opresc la un magazin sa imi iau ceva de mancare si dau sa ies repede. In usa, statea o maimuta blonda care vorbea la telefon. Poate ca as fi avut loc sa ies, daca nu isi tinea geanta intr-un anume fel numai de pitzipoance stiut. I-am spus frumos, dar nu m-a auzit, draga de ea, pentru ca vorbea la telefon. Am fost nevoita sa o zgudui putin pentru a-i capta atentia si abia atunci s-a miscat.

Totusi, ce e cu pitzipoancele astea? Sa va explic modelul indelung studiat : una bucata proasta, de preferat blonda (sper ca nu e redundant), siliconata excesiv, cu bot incordat (ca altfel nu se poate), arsa de solar, cu unghii lungi de cotoroanta, de un roz turbat. Si aici intervine secretul cel mare : isi tine geanta intr-un fel de zici ca e paralizata.

Prima oara cand am vazut modelul de pitzi-paralizie, naiva, cum ma stiti, mi-am zis : „O fi bolnava, saraca!”. Insa, dupa indelungi cercetari cu privirea in mediul inconjurator, am realizat ca este o moda.

De ce dracu’ stati cu mana aia de paralizata si cu unghiile in vant, eu nu inteleg. Va credeti mai interesante sau cum? Sa-mi explice si mie cineva. Va rog eu frumos.



Lasă un răspuns

et cetera
