Parerea mea …











{24/06/2009}   Avertizare de cutremur

Gheorghe Marmureanu, directorul Institului de Fizica a Pamantului a spus pentru Realitatea ca urmatorul cutremur din tara noastra va fi unul foarte puternic si de adancime mare. Marmureanu spune ca adancimea cutremurului este direct proportionala cu raza de dispersie a undelor seismice.

„Urmatorul cutremur va fi un cutremur adanc, foarte puternic. Cu cat va fi mai adanc, la peste 100 km, cu atat va avea dispersie mai mare. Cutremurele foarte adanci au canalizarea energiei spre Moldova, Chisinau, Moscova, dar va fi afectat si Bucurestiul, nu asa de grav”. , a spus Gheorghe Marmureanu.

Sper sa nu fie asa😦



Apucatu' says:

Pot sa iti confirm si eu informatia, se pare ca asa este. Dar din sursele mele, se pare ca si Bucurestiul este pe lista oraselor calamitate. La realitatea sa omis acest detaliu, intentionat.



sc0rpia says:

Sper sa nu fie cutremur. Nu de alta, dar imi sta bine vie.😀



Apucatu' says:

Mai sti … dupa jucam table cu Elvis si Jacko😀



sc0rpia says:

Sadic ce esti tu😦



Apucatu' says:

ce pot sa spun? Incerc si eu…. zi si tu ca am un umor zgaltait.



sc0rpia says:

Ai vrea, nu? :)) Rautate😛



Apucatu' says:

Your only scratching the surface :))



sc0rpia says:

Hi hi >:)



Lasă un răspuns

et cetera
