Parerea mea …











{29/06/2009}   Miss Universe Romania

0-158402-ea 

Miss Universe Romania este Bianca Elena Constantin. Tânăra de 20 de ani are un corp de invidiat: dimensiuni 88/61/91 şi 1,74 m înălţime. Originară din Piatra Neamţ, Bianca e studentă în anul II, la Drept şi a studiat limba engleză intensiv, obţinând un atestat cu nota maximă. Ea ne va reprezenta ţara la finala Miss Universe, care va avea loc pe 23 august la Bahamas.

La concurs au participat 23 de fete care au avut de trecut următoarele probe: prezentare generală, costum popular, costum de baie, rochie de seară – în timpul căreia concurentele au răspuns la câte o întrebare de personalitate.

Alte premii :

Miss Fotogenie (titlu oferit în exclusivitate de membrii juriului) – Maria Liana Timiş,

Miss Popularitate (titlu oferit de telespectatori) – Elena Cristina Oprea,

Premiul Presei – Bianca Elena Constantin,

locul al III-lea – Natalia Oneţ,

locul al II-lea – Maria Liana Timiş

locul I – Georgeta Filip.



Apucatu' says:

Daca ma intrebi pe mine, mi se pare cam stramba la Mufa… dar este vorba de o parere personala :))



sc0rpia says:

Daca ai vedea ce fete au celelalte …😦



Apucatu' says:

asa suntem toti :)) … niste ipocriti. Defapt nu putem sa ajungem la struguri!! Intrebarea este, vreau sa imi fac vin din acritura aia ??



sc0rpia says:

Eu sunt minunata si modesta.😀



Apucatu' says:

si eu nu am burta si imi lipseste creerul…Zombie Apucatul :))



sc0rpia says:

:)))))))))))))



Lasă un răspuns

et cetera
