Parerea mea …











{06/07/2009}   Andreea Mantea „i-a suflat” emisiunea Taniei Budi

Iata ce am aflat eu din „Click” :

„Pusă pe liber de Antena 1, Andreea Mantea a devenit vedetă TVR 2 cu “pile”. Aceasta i-a suflat de sub nas Taniei Budi emisiunea “Tombola câştigătorilor”, deşi blonda participase la repetiţii şi avea rochiile pregătite pentru primele şase ediţii ale show-ului. Mulţi s-au grăbit să îi atribuie Andreei Mantea statutul de şomeră, după ce s-au încheiat filmările emisiunii “Din dragoste” (Antena 1), dar iată că bruneta a pus mâna rapid pe un alt contract avantajos, la TVR 2.” (Click)

Contactată de Click!, Tania a confirmat că ar fi trebuit să prezinte “Tombola câştigătorilor”: “E adevărat că am negociat cu cei de la TVR şi că am făcut repetiţii pentru debututul emisiunii. Mai mult, deja aveam pregătite ţinutele pentru primele şase ediţii. Îmi pare rău că am ratat ocazia de a lucra alături de regiorul Petre Năstase pe care eu îl admir foarte mult”.

Ia zi mai Andreea, e frumos asa?😀



Apucatu' says:

Fiind la mine in gradinita, nu spune nimeni ca Tania a cerut un salariu de „Criza”. Iar Andreea a fost multumita cu ceea ce a fost oferit, peste care a negociat inca un pic… Dar asta este doar din auzite.



Lasă un răspuns

et cetera
